Ratarova hořká cesta

Pivní značka Radegast potřebovala podpořit prodej piva Ratar. Aby to nebylo tak jednoduché, muselo se jednat o digitální kampaň navazující na „vlčí“ televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Výzva to byla velká vzhledem k tomu, že v online prostředí bylo třeba podnítit změnu chování spotřebitele v offline prostředí. Ale to bych nebyl já, abych si s tím nějak neporadil.

Shodou okolností jsem v té době řešil i přijímací zkoušky na FAMU, kdy jsem zkoumal různé mechaniky mobilních her. Jedna z her mě zaujala svou podobností k aplikaci Tinder, kdy pomocí interakce swipování hrajete krále, který činí binární rozhodnutí o svém království prostřednictvím balíčku karet představujících vaše různé poradce. Ta hra se jmenuje Reigns (o této hře se rozepíšu podrobněji někdy v budoucnu) a já si hned řekl, že to je perfektní mechanika, na které by se dala postavil online kampaň pro Radegast. Tak se zrodila soutěžní hra Ratarova hořká cesta, ve které hráči swipováním dělají různá rozhodnutí, aby přežili ve virtuální divočině po dobu 14 dní.

Díky hře si hráč uvědomí, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché. Hra byla doplněna o možnost přiložit fotografii účtenky z nákupu, aby se hráč mohl zapojit do soutěže o domácí výčepní zařízení nebo roční zásobu piva Radegast Ratar.

Default image
kryspin
Articles: 460